The unborn


Oh my god, se inte den där filmen. Gud jag håller fortfarande på att skaka efter den. Bajsade nästan på mig av hur läskig den var. Den där filmen, haha asså har inga ord att beskriva den men den är skit läskig. 

Jag ska berätta om min långa väntan på den där filmen.. Vi åkte dit med tanken att den skulle börja halv sju vi kom till Heron city klockan tjugo över sex och vi gick upp till bio delen och skulle köpa biljetterna när vi ser att filmen hade börjat tio över sex och nästa var tio över nio. Vi blev sura och tillslut kom vi på att vi kunde äta något på "Pizza hut" så vi gick dit åt "pepperoni/kebab pizza" skit gott sen gick vi och kolla runt lite i "Media markt". Sen gick vi upp och köpa biljetterna till Unborn (för vi köpte inte dom innan för att det var 3 timmar för tidigt) så vi köpte dom inga problem med åldern med mig inga frågor och sånt. Vi kom igenom vakten och kom in och såg filmen.

Men gud så läskig film, det handlar om att den här tjejen Casey upptäcker att hon hade en tvillingbror för att hennes ögon började ändra färg. Casey får reda att hennes tvillingbror dog vid födseln för att han hade fått navelnsträngen runt och dog. Casey möter en kvinna som heter Sofi, som visade sig vara hennes mormor. Sofi berättar att hon hade en tvillingbror som dog i nazisternas experiment i Auschwitz när de båda var barn. Sofis tvillingbror fördes tillbaka till livet genom ett dybbuk som avsåg att använda hans kropp som en portal till världen av de levande. Sofi dödade hennes tvilling för att stoppa dybbuken, och nu förföljer han hennes familj och vänner för hämnd. Så dom behöver göra en exorcism så Casey tar kontakt med en kille och mer tänker jag inte berätta för det får ni se själva :p Men det slutar med att Casey blir med barn och ni kan väl förstå vad hon blir med ... twins.

Men nått som ni tjejer kanske kommer gilla i den här filmen är eye candy "Cam Gigandet" (klicka på namnet för att se en bild på honom) som spelar Casey's pojkvän. Cam Gigandet är även med i Twiligt (där spelar han den dumma blonda killen)fast jag tyckte han var fulare på Twilight men i den här filmen är han skit het och hans kropp ouff!. ;) Godnatt milla!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback