She wolf



Har ni hört talas om Shakiras nya låt "She wolf" eller även kallad "Loba" på spanska?

Jag har aldrig vart någon riktigt fan av henne för jag tycker hennes röst är konstig men jag älskar hur hon dansar, japp det gör jag. Men njae, låten låter ganska bra faktist älskar den där biten "there's a she wolf in your closet, open up and set her free.. auuu" ;] hahh, jag som är lite fascinerad nu i vampyrer (edwaaard!) och vargar (jaacob!) passar låten ganska bra, you know what I'm talking about. (a) Men videon eller ja liten bit av videon för hela har inte kommit ut än är lite wb Britney Spears :s eller vad tycker ni?

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback