Update fran Cubaa!

Tjaa faans!
Nu ar jag pa Cuba. Jag har det skit nice.. Saaknar alla skit mycket speciellt kompisarna and the family!..

Pa lordag ska jag till varadero en skit fin strand  vi ska bo pa ett hotell i 4 dar och ha all inclusive ;) aah, det kommer bli nice.

Jag har vart i madruga typ som landet dar bor min farfar och jag gick pa massa fester och skit. Jag har aven vart i santa maria och guanabo som ar ocksa tva strander vart dar i ungefar en vecka pa en strand hus.

Pics kommer sen nar jag kmr tillbaka till Sverrige  det vill saga om 9 dar..

sry men dom sista bokstaverna i alfabetet finns inte har men ja ni fattar. Pusshej.. miss yaa

kommentarer
Postat av: SueGen

ja blir avis XD Vill oxå till sydamerika :D <3

2009-07-10 @ 14:30:40
URL: http://suegens.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback