Harry Potter and the half-blood prince



Nu har jag sett Harry Potter och halvblods prinsen och den var jätte bra. Asså inte WOOW, det har jag aldrig tyckt om Harry Potter men ja, helt okej. Asså den var bra helt enkelt. Blev jätte förvånad för några grejer som att Draco har en tvilling syster och att Professor Snape går över till dom .. och att han är ... okej, ska inte avslöja så mycket för er som inte sett den. Men innan slutet är väldigt tragisk :( och det verkar att det ska vara en sjätte film för dom avslutade inte riktigt filmen det var ju massa som måste hända tydligen.. Men den var bra och jag rekommenderar att ni ser den.

Ska börja med den här nya grejen att ge min betyg på filmer och produkter m.m. vad tycks?

Såhär tyckte jag om filmen i alla fall:

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback