090602


Hej.
Igår gick det inte att skriva pågrund av att blogg.se funkade inte. Så jag kunde inte logga in. Men igår så gick jag hem till Gisselle för att göra klart science (NO) bilen .. Asså vi håller på att göra en bil i science (NO).  Sen gjorde vi också bilens poster där vi berätta lite om bilen.

Idag så började jag 08.55. På svenskan så kom aldrig vår svenska lärare så vi fick gå till SVAS (Svenska som Andra Språk) gruppen och dom skulle kolla på film. Så vi kolla på "Bring it on" med Hayden Panettiere och Beyoncés lilla syster Solange Knowles. Vi hann inte se hela men den verkade jätte bra. Cheerleading film.

Idag så måste jag göra min sceince (NO) läxa om inventor essay (uppfinnare uppsats). Vi måste skriva en uppsats om en känd teknik-uppfinnare. Jag måste även göra min SO läxa som är att göra en poster där man ska rita Eva & Adams historia. Så det måste jag göra.

Men nu ska jag vila en stund och kolla på tv .. Tjingeling!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback