I'm in DENMARK!


(hade lite booring på tåget, så jag tåg några pics påväg till Danmark)

Tjjaaa!
Jag är så ledsen hann inte med någon inlägg imorse innan jag åkte till terminalen och tog tåget till Malmö.

Men i alla fall jag åkte tidigt imorse till terminalen och tog tåget till Malmö. Sov hela resan typ, tills vi kom typ till Lund så vakan jag och så kolla jag på film i min data och ja, ni vet vilken film Twilight ofcourse! Sen kom vi fram och då vänta vi på min syrra och hennes pojkvän Thomas som kom från Danmark (där dom bor) så åkte vi hem till min syrras kompis Bennys hus.. Vi bytte om till finkläder och drog till kyrkan där min syrra hade sin examen. Vi lyssnade på några prata i tusen år .. BORING! somnade typ. Sen ropade dom upp alla och dom fick sin diplom. Så nu har min syrra tagit examen och hon är socionom!! Wiiie! Grattis sis'! efter min syrras examen gick vi hem till hennes kompis igen och bytte om till vanliga kläder igen. Sen tog vi tåget över till Danmark och gick hem till min syrrans/Thomas hus. Sen kom Thomas föräldrar och vi snackade och umgicks med dom. Dom var riktigt trevliga. Ibland så fattade jag inet vad dom sa för dom gjorde en mix mellan danska/svenska. Haha. Jaja, men nu ska jag kolla på film. Hörs imorrn! Miss you alla i Sweden! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback