Rektor & f.d president


George Bush (?) - Robert Clark (?)

Hahah, som jag sa tidigare min rektor Mr. Clark och Bush liknar fett mycket och här kommer beviset som jag lovade er att visa tidigare på tidigare inlägg. Hahah visst är dom lika?? Kan ni gissa vilken är Bush och vilken är min rektor? Inte? han åt vänster är min rektor och han till höger är bushman! ;)

Hade inte märkt det förr, men min rektor heter Robert!! WTF! varför? Vart jag än går eller kollar på är det någon som heter ROBERT! VARFÖR! jag driver verkligen inte men den där namnet förföljer mig!! Asså det kan vara på tv kanske en film eller någon tidning (nu snackar vi inte om twilight Rob för visst han kollar jag på 24/7) nej, det här är något helt annat.. T.ex: min mamma kollade på Da Vinci koden för några dar sen och vad heter huvudkaraktären? ROBERT! sen en annan gång när jag var i tekniska muséet kommer ni ihåg ? då så vare en ljudgrej som hette Robert sen hare vart massa med andra grejer.. om jag skulle säga allt skulle det nog ta hela dan, för att inte snacka om att jag har två Robert(o) hemma också.. Men dom stavas/uttalas med "o" på slutet som tur är.  Okej, sry ointressant inlägg.. Men är det inte skumt ? eller är det bara att jag tänker mer på namnet nu när Robert Pattinson kom in i mitt liv eller asså ja, ni fattar vad jag menar. Min kompis tror att vi är som gjorda för varann och det här är typ ödet, hahahhah sajk! Du är så söt gumman med dina gissningar <3 Hahh x)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback