BLOGGEN 1 ÅR!


Heej.
Jag lovade ju er att visa skolavsutnings bilderna när jag hade fått dom av min
kompis Linn så här är dom! :D Jag är med på tre bilder, där jag är med mina
kompisar.. Jag är hon med lila klänning. Klicka här för större bild.
ENDAST KOMPISAR/KLASSKAMRATER FÅR KOPIERA BILDEN OM DOM VILL
HA DEN!

Idag så ska jag nog kolla igenom min garderob och typ rensa den lite och
bestämma kläderna jag ska ta med till Cuba det vill säga då, bara sommar kläder
för i Cuba är det kokhet alltid. Det är ju fan rena paradiset om man inte räknar
med gamla hus och fattigt folk. Men äsh vem bryr sig om det? Ni ska bara se
stränderna i Cuba man tror fan att man är i en swimmingpool för dom är så
kristallblåa man ser allt igenom och dom är varma, det är ett plus! ;) Haha kom
ihåg vi snackar om caribien öarna. Väldigt, väldigt varmt land! Haha.

Men nu ska jag sätta igång för jag lovade mamma göra det idag för jag har bara
 3 dagar kvar eller 2 jag åker ju på 3e :o Shit! fan va kuuul! men vi hörs sen. Puss.

----- UPDATE 15.27 -----

GRATTIS BLOGGEN !
som fyller 1 år idag.. höll nästan på glömma det.
För ett år sen började jag blogga på den här blogen,
 efter massor av bloggar innan jag hade. Tänka sig allt
jag har skrivit på min kära blogg.. och alla minnen
som finns sparade sen förra sommaren, höstas,
vintras och våras och såklart nya minnen kommer
att skrivas för min blogg ska jag verkligen inte sluta
skriva i. Återigen grattis bloggen!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback