18.40


Hej!
Har suttit och läst breakin dawn. För att jag måste läsa ut den tills imorgon. För att min lånetid tog slut igår igenkligen. :( Men jag tvekar faktist på att jag blir klar idag för jag har typ halva boken kvar. Haha.

Men vet ni efter skolan gick jag till bibbloteket och lämna en bok som var sen och hon sa att det hade kommit den bok till mig. Det var twilight *glädjestudsar*Jag har velat läsa den för jätte länge sen. För jag vill läsa allt dom inte gjorde i filmen. Gaash, im happy now! Vet ni en grej jag hatade att läsa förut. Ush, det var det värsta jag visste men twilight ändrade på det. Stephanie Meyers böcker (twilight, new moon, eclipse och breaking dawn) är nog dom bästa böcker jag läst hittils. Nu hatar jag verkligen inte läsa tvärtom älskar det. :p

Glöm inte att idag är det DH "Desperate Housewives" premiär, idag klockan 21.00. Så missa inte!

Nu ska jag fortsätta läsa breaking dawn. Puss & kram!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback