Min sista dag som 13



Har inte kunnat blogga tidigare idag pågrund av att min mamma har behövt min laptop hela dan nästan. Nu ska jag försöka blogga lite mer. Men jag är ledsen.

Min lägenhet är fett konstigt dom har plastat in alla dörrar. Sen så funkar inte toan längre nu har vi fått en nyckel för att gå på toa ute i nån litet hus (?) Hmm, fräsht not. Så ser det ut i hallen hemma hos mig. Fint. Not.

Imorgon fyller jag år. Kan fortfarande inte fatta det. 14 bast nästa år 15. Shit. Tiden går jävligt fort. Jag har fått massa tidiga gratulationer (vet inte hur det stavas) Tack så mycket sötnosar! Puss & kram.

kommentarer
Postat av: Olivia

aw, tack! :D

2009-03-30 @ 21:55:47
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback