Har namnsadag idag!


Hej
. Idag så har "Camilla" namnsdag. Min lille bror kom till mig och gratta mig och såklart mina föräldrar. Mhihh. Så grattis alla som heter som jag "Camilla". En grattis tillbaka vore inte heller dumt. Hihh.

Idag så blir det en chilldag. Sitta hemma och mysa med familjen. Idag är det melodifestivalen. kul. Det är ju andra chansen kom jag på.  Dom två jag gillar mest är RIGO & the TOPAZ SOUND feat RED FOX och Lili och Susie. Vem kommer ni att heja på om ni ska kolla?

Ha en underbar lördag, nu ska jag och pappa göra smoothies. Mums. Love Camilla.

kommentarer
Postat av: Olivia

grattis! :D <3

2009-03-07 @ 15:46:49
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback