Måndag


Här har ni  en av mina favvo bild på honom, ååh han e så snygg!
Hej.
Precis kommit från skolan. Ska ta och äta något är väldig hungrig åt ingen lunch för det var inge gott sen ska jag ta och sova en liten stund för jag är ganska trött. Höll på läsa Breaking dawn tills kl. 03.00 inatt. Asså jag är helt beroende av den boken och Edward Cullen. Jag har bestämt mig att när jag fyller 20 ska jag åka till England och hitta min sötnos Robert Pattinson för då kommer han bara vara 29 och jag 20 (perfekt!) Haha ja, det är mina drömmar i alla fall. Hoppas dom går i uppfyllelse. Haha.

Ska sätta ut dagens outfit senare idag och ja, inget mer och säga. Njut av en av mina favorit bild på Edward Cullen "Robert Pattinson". xoxo Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback