SATURDAAY!

Heeey!
Vaknade för en stund sen.. Idag har jag inga planer. Chilla hemma maybe? Men jag är öppen för förslag... så om vill ni hitta på någonting, messa, ring eller skriv. Har ni inte mitt nummer? nämen oj vad synd, för den ger jag inte ut eller så kan ni kolla på gamla inlägg för då gav jag ut den, fast jag tror det var min gamla nummer (a) Mohaha. Visst är jag taskig? Haha, I know :)

Men vad ska ni göra idag? vädret värkar ju fan inte kunna bestämma sig.. först är det sol och nu kommer moln, sen sol och moln -.- Men det är i alla fall varmt ute, runt 12 grader tror jag (?)

Jag orkar inte skriva, skriver senare .. ska duscha nu.
Love yah, Millish! ;)


kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: thanks :)

2009-05-09 @ 14:14:49
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback