SHIT! :o



Har ni sett den här videon det är bilder som satts ihop efter varann men man kan lätt se hur det kommer bli. Åååh! Jag vill se New Moon nu nu nu! Kolla på Edward shirtless! OMG! Fast jag fick se före det fick inte ni! Nej driver, ska inte skryta (a)

Juste dom ska visa den första new moon trailern på MTV Movie Awards, jag ska såklart kolla. Men kom ihåg trailern kommer vara ute på MTV.com dagen efter så vi i Sverige inte behöver vänta för att se hela galan. Visst, ni kommer inte få se vilka som vann och så men ja, jag menar dom som ville se det som dom skulle visa från NM det andra kan ni se sen. Jag har amerikanska MTV så jag ska se nu på söndag natt allting. Men jag ska försöka ha laptopen bredvid mig och updatera vilken grej som helst. So don't worry be happy! :D

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback