shopping



Haallåå fans!
Glömde att berätta att jag har köpt den vita bikinin igår som jag såg i fredags på Topshop. Den kostade 399:- den är skit snygg, vit med guldiga detaljer och jag hittade en klänning som jag ska ha på min syrras examen (05.06.09) och min skolavsutning (10.06.09). Den är jävligt snygg.. Jag ska inte visa hur den ser ut för att det ska vara surprise men ni får se den på min skolavslutning. Men jag kan avslöja att den är ljuslila, tajt uppe/pösig nere och überhet.

Sorry för att jag inte skrev tidigare.. Var inte hemma. Hugs!

kommentarer
Postat av: Diana Leishan

du e ju nästan naken! hur vågar du visa dej på internet där alla kan se dej. då menar jag "alla".



modigt

2009-05-17 @ 21:30:33
Postat av: Camilla

SV, Diana Leishan: Varför skulle jag inte våga?

Jag ska ju gå runt såhär i stranden i sommar och

alla kommer se mig så varför skulle jag då skämmas

att visa mig i bikini på min egen blogg? :/

2009-05-17 @ 22:12:28
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: Shilah

skiitsnygg bikini:)



Diana; Det är klart hon vågar visa upp sig här, hon visar ju inte upp sig mer än vad man gör i simhallen ändå:)



2009-05-17 @ 22:14:20
Postat av: Camilla

SV, Shilah: Tack gumman <33

2009-05-17 @ 22:20:54
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback