5e prao dagen..

Tjena tjena!
Ja, då var prao veckan slut. Det var i alla fall skit kul. Haha bättre en skola i alla fall. Nu på måndag är det back to reality .. back to school -.- fuck! hahah.. I hate school och nu eftersom det gäller slut betyget ska jag göra allt för att få G+, VG, VG+ .. MVG tvekar jag på att jag kommer få i något ämne men jag blir nöjd bara jag får en jävla eller åtminstone i 5 ämnen VG ..

Jag har ju glömt eller glömt å glömt jag har inte pallat skriva vad jag har gjort i onsdags, torsdags och idag. Ja, i onsdags så var det keffaste dagen vi fick göra maaaassor! Allt godis och skit kom den dagen så vi fick lämna hela packet fullt av godis i lagret .. tro mig det var inte en grej bara det var mer en 500 packet godis sen tänk allt läsk å skit... Jag fick även fylla på godis (ni vet lösviktsgodis).. Det var kul faktist. Vi fick även hyr filmer helt gratis.. hahah nice vah !? I torsdags så vare chill dag vi gjorde det vanliga rengjorde filmerna och sen lämna ut dom vart dom ska vara sen fyllde jag på lite godis sen fick vi gå hem .. härligt, härligt! Idag fick vi göra den vanliga sen fick vi fylla på mer godis och även städa alla godis burkar/hyllor. Sen drog vi hem plus att vi fick också presenter. Vi fick välja två valfria filmer (från en hylla) jag valde I taket lyser stjärnorna (drama) och fingermarks (skräck). Sen fick vi en hel gratis påse godis som vi fick fylla på själva. Nice nice! :D

Så har min härliga vecka vart.. Fan att inte alla dar kan vara sådär chilliga. :p hahh.
Lots of love.. Millish!<3


kommentarer
Postat av: Jennie

hej :) ser att du gillar twilight? :) kolla då in vår twilightblogg: thetwilightseries.blogg.se



kram :D

2009-11-13 @ 22:17:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-17 @ 21:45:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback