Midnattsvisningen av NEW MOON 19.11.09!!! :D



Pic's på mig & Gissi ..




Tjeeena!
Jag promise att jag skulle skriva när jag såg New Moon. Mest för att jag själv ska komma ihåg min fabulous New Moon dag!

Som sagt var jag och såg New Moon igår natt till imorse från 21.30 - 02.10. FYFAAAAN ASSÅ ! JAG DOOOG! :D ASSÅ NEW MOON ÄR SÅ F*CKING JÄVLA SKIT GRYM!! okej, där fick jag lite damp.. men guuud så bra den är. NI MÅSTE VERKLIGEN GÅ SE DEN NUUUU om ni inte sett den!!! Asså man får så jävla många känslor när man ser den asså den är såå bra. ASSÅ KÄRRINGEN SOM GAV NEW MOON 2 stjärnor på tidningen KAN SLÄNGA SIG I F*CKING VÄGGEN JÄVLA IDIOT KÄRRING & KENZA OXÅ hon sa att New Moon söög och att twilight var bättre .. VAFAN ÄRE FÖR PROBLEM MED DOM HÄR MÄNNISKOR!!? Twilight var as grym men tänk as grymt + 1000000 ggr bättre liksom det är New Moon ! Asså New Moon tar twilight på en så jävla hög nivå asså det är sjukt hur jävligt bra den kan vara asså jag är fortfarande inte fatta. Jag hade tänkt mig hur bra den skulle vara ( TRO MIG förväntningar var väldigt höga ifrån mig) och NEW MOON tog dom ääännu mer högre av vad jag hade förväntat mig. Verkligen jag lovar med hela mitt hjärta den är så jävla bra. Jag säger inte det för att jag är en sjukt stor twilight fan nej nej DEN ÄR DET! Asså fyfan vad bra en film kan vara !

I alla fall såhär var min kväll eller natt kanske jag ska säga.. Gisselle's (min kompis) pappa körde oss till Heron city, hela jag var skakade av hur mycket det pirrade i magen jag kunde inte fatta (jag fattar inte fortfarande) att jag skulle se New Moon. ÄNTLIGEN ! efter 9 månaders väntan (ni kan se meny under the twilight saga när min Twilight addiction börja man kan se en skillnad från sett Twilight till sen ungefär vid mars där jag började skriva varje dag om Twilight) Vi köper popcorn när vi var där, alla runt omkring oss var typ twilight fans så alla höll på snacka om filmen och höll på ta foton vid postern osv.. Sen efter köpt popcorn går vi vid biljettkillen som tar biljetterna och jag trodde han skulle säga något eftersom vi inte är 15 än och han skulle säga något i stilen med "öh, ni ser inte ut att vara 15 osv" hahah men han sa inget mer än typ " sal 10" vi ba okej :D sen drog vi in OMG VI HADE BÄSTA PLATSERNA I MITTEN AV HELA SKITEN! :D Så börjar dom som jobbar där kasta t-shirts (fast åt andra sidan vi satt -.-') så vi ba F*CK! fan tröjorna var skit fina! med edward & bella på och sen new moon.. Aja that's life.. :/ Sen börja twilight och det var en så jävla skön stämning tänk er att vara i en hel rum fullt med twilight fans alla skrek när käräktarerna kom ut t.ex edward kom ut alla ba wooooooooow!! aaaah! ahhah sen kommer jacob alla ba OMG !! waaaaaaaa xD hahahh.. Sen var den slut och det var paus jag gick å köpte choklad och cola för jag hade redan tagit slut på allt mitt popcorn och cola.. Jag köpte även en New Moon kalender för dom säljde New Moon tröja med cullen märket (Gisselle köpte en tröja) och kalender som jag köpte. Sen när klockan närmade sig 00.00 börja New Moon. Hahhaha tjejen som satt bredvid mig hade tagit med sig papper från toaletten och satt dom som öronploppar hahhahah jag tror det var för att jag skrek för mycket xD hahah. I alla fall innan New Moon börja kom en som jobbade och sa "Eftersom vi har fått så många klagomål för att ni skriker för mycket, om ni skriker på New Moon kommer vi stänga av hela skiten och ni får gå hem." Så alla höll käften och då satt New Moon igång och jag tog Gisselles hand och så började filmen. OH MY F*CKING EDWARD ! DEN VAR UNDERBAR! Asså new moon väcker så många känslor liksom kärlek, sorg, gladhet, humor asså new moon har allt den är så AWESOME! asså det finns inte ord att beskriva hur den jävla filmen är den är bara så bra. I alla fall en grej jag gilla inte slutet vafaaan asså edward säger en jävla skit sen så ser man bella och sen svart jag ba "whaaat ? neeeej" eftersom alla skrek OMG! åt det edward sa (kommer inte säga, för vill inte spoila för er)så trodde jag dom hade klippt den men nej efter allt svart kom text ni vet By Chris Weitz osv.. Så det är liksom som fortsättning följer så resten får vi se i Eclipse som kommer ut 30 Juni 2010. :/ Men gud va bra den var. Sen när filmen var slut drog vi hem. Jag kunde inte sova för att jag hade/har hela filmen memorerat det sitter som en film inne i mitt huvud. hahahh.

Så det var min midnattsvisning på New Moon. Underbar! Ni måste verkligen gå se den NU! Rekommenderar verkligen den får mer än miljon av fem stjärnor av mig. ;) hahh. 

Juste måste bara säga EDWARD E SÅ JÄVLA HOT, HAN SER UT SOM EN MODELL!! & JACOB OXÅ (efter han har klippt sig)! & bella har oxå blivit finare faktist :) hahahah .. så NU JALLA GÅ SE DEN!!! ;]

PS: Håller på lyssna på New Moon soundtracket .. håller på döör alla flashback från filmen kommer tillbax, börjar gråta snart asså new moon låtarna är så bra & twilight oxå såklart.. asså JAG VILL SE NEW MOON IGEN! min mage bara gör ont av att tänka på att få se den igen..


kommentarer
Postat av: martina

en jätte bra film :D

finfin blogg!

följa varann? (:

2009-11-26 @ 15:15:27
URL: http://martinasandstrom.blogg.se/
Postat av: martina

btw, edward! <3

2009-11-26 @ 15:17:13
URL: http://martinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Jag heter Hannike

Snacka om att du inte borde vara bloggerska för du kan inte stava och inte heller skriva hela meningar!

2010-01-04 @ 19:22:01
URL: http://hannikes.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV, Jag heter Hannike: Hahahah vem fan bad dig och

läsa ärligt inget liv! Jag kan skriva hela

meningar och stava men varför behöver jag göra det

på min blogg? Det är min jävla blogg och jag får

skriva hur fan jag vill! En blogg ska vara personlig

så varför ska jag skriva korrekt ? Det är ju som

jag skriver som gör mig! Gå nu och skaffa dig ett liv

istället för att lära mig om grammatik det är därför

skolan finns, idiot!

2010-01-18 @ 23:04:13
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga, unga föräldrar åter i väntans tider!

hej, vilken fin blogg du har! hittade hit via en annan blogg som du kommenterat! ska vi lägga till varann på bloglovin kanske? om du nu tycker att min blogg är bra såklart, hi hi=)

2010-01-19 @ 10:20:19
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: ronja

sv;tack din blogg är också nice ;)

2010-01-20 @ 22:12:53
URL: http://rronjaneckstam.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback