Snabb inlägg [I'm not back on track!]

Tjaaa alla fans! Gud så länge sen jag bloggade fan va jag saknar er.. Har såklart saknat att skriva varje dag. Det var ganska svårt och sluta eftersom jag har hållt på så länge och det blev liksom som vardagligt eller typ som ett måste eller ni fattar vad jag menar att det känns som om man glömt något aah, svårt å förklara i alla fall.. Men nu ska jag bara berätta lite snabb vad som hänt medans jag inte bloggat eller dom senaste dagarna igentligen.. (JAG HAR INTE BÖRJAT BLOGGA IGEN!) som jag sa innanförra inlägget som jag skrev för skit länge sen.. Så skrev jag att jag kanske kommer skriva då och då när det händer något intressant som jag sen inte vill glömma. Så det var det jag skulle göra nu..

Okey, det har inte hänt så mycket speciellt förutom dom senaste dagarna .. :O hahah.

Men jag var faktist på casting till en film i onsdags! :O Det var skit kul men jääävligt läskigt jag var skit nervös. Hela grejen var att man skulle improvisera asså jag är bra på det men det var liksom tomt i huvudet och jag kunde inte tänka riktigt vad jag ville säga :s aja, men det gick bra fast rollen trorja var för någon mycket äldre än vad jag är (visste inte föräns jag kom dit -.-). Filmen hette Mexico and the city det är en typ av parodi av Sex and the city. Man skulle kunna spanska till rollen så det passade ju perfekt saken var bara ni vet Sex and the city hur mycket grejer dom har och dom dricker, har sex m.m. det liksom passar inte direkt mig än trorja jag e ju trotsallt bara 14. (a) hahah så jag tror själva castingen gick bra men jag tror inte jag kommer få rollen eftersom ja jag är för ung. Jag vill inte heller ha så mycket rollen faktist nu när jag vet vad det handlar om men ja, det var kul ändå. Så det var det som hände i onsdags.

Igår var det en jäkligt skön, jobbig, stressig dag hahahah. Vi har haft SPT meetings (utvecklingsamtal) dom senaste dagarna (onsdag/torsdag) jag hade i torsdags men i alla fall vi har fått sluta tidigare pågrund av det. Så i torsdags så efter vi slutade runt 11.30 (?) så drog jag hem till Linn vi chillade hemma hos henne och laga/käka pannkakor och gick ut med hennes hund Assar (OMG, han är fett sööt!) sen så var vi inne på datan och drev. hahah. Sen drog jag till skolan igen för jag hade SPT meeting (utvecklingsamtal) sen drog jag hem åkte till Heron City och gissa vad jag gjorde dääär!! .. :O jag hämtade ut biljetterna till... *drumroll* ... MIDNATTSVISNING AV NEW MOON! hahah yes bitchess I got two tickets TO NEW MOON MIDNATTSVISNING!! Fick du ingen ? DO U WANT THE OTHER TICKET THAT I HAVE? hhahha it's to bad ! because the other is for GISSELLE ! ;] okey, hahh ville ba känna mig lite stolt för vi har typ bästa platserna plus att det inte finns så många biljetter kvar för er som inte hann å köpa biljetter till NM och dom som finns är typ sämsta platserna.. hahah synd för er. Hahah nope, jag har inte ändrats ! lika kaxig som vanligt, haah. Aja, tillbax till min fabulous life efter att ha hämtat biljetterna till New Moon tagga jag hem och fixa mig inför festen för det var Halloween fest i min skola.. ÅH FYFAN VILKEN JÄVLA FEST! den började 20.00 - 22.30 så jävla skön hahah, jag å Linn skulle vara bunny men vi glömde våra bunny ears eller hon gjorde :p aja, sen vi dansa fett mkt sen Rigo ni vet han från Crossfire kom och uppträde. Han va fett skön.. ouff gissa om jag var död när jag kom hem asså gud var hel svettig och kläderna var fan blöta så det första jag gjorde när jag kom hem var duscha sen jag gick å sov eller Georgina kom å störde hahahah nej driver gmn men aja, hon kom och hon var i mitt rum medans jag sov eller försökte sova hon pratade med mig 24/7 hahah. Sen ville jag inte vakna för skolan men jag måste -.- eller mamma tvingade mig.

Sen annars inget mer speciellt har hänt. Förutom att jag har HÖSTLOOV och ska göra massa med kul under lovet och såklart bara chilla också.. Sen efter lovet har jag ju PRAO och då ska jag blogga varje dag tror jag men bara under den veckan! / KISSES UR MISCHY!

Här kommer pics & NM klipps ;)



Har ni sett dom här klippen från NM ? INTE? ASSÅ OMG VAD SKULLE NI GÖRA UTAN MIG? haha ;]

New Moon kortfattat med nya klipp! :o



EXCLUSIVE CLIP! Bella bitchslappar Paul ! 'o'



EXCLUSIVE CLIP! Volturi fight!!! 'o'?


kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg :)

2009-10-28 @ 18:09:22
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback