I know you can't resist to look at me .. ;]


Hejhej!
Ja, det var länge sen.. eller ja i Lördags hörde jag av mig sist. Det har inte hänt så mycket igentligen har vart och sett G.I.JOE i söndags den var fett bra och Channing Tatum var skiiit het såklart!

Jag har annars gjort läxorna. Yaay, första gången nej driver men jag har börjat och göra läxorna i god tid. Visst är jag duktig? Hahha.

Okej, ni vill säkert inte höra om vad som hänt i min tråkiga skola. Eller joo det vill ni !? Hhaha.. okej lyssna igår på rasten, alla vi var ute. Så satt vi eller jag satt på Linn.. okej det lät lite fel men jag satt på hennes mage för hon låg ner på en bänk. Ja, aja whatever sen kom jävla idiot killarna och ba stod runt där och vi ba .. öh vafan gör dom här (?) när plötsligt kastar dom gräs sen det blev äkta gräs kriget mellan oss tjejer och killar. Skit jobbiga!! Hhaha men det var kul. Jag hade fan gräs på hela mig så när jag kom hem duscha jag och tvätta håret ..FÖR JAG HADE FAN GRÄS INNNANFÖR TRÖJAN OCH I HELA HÅRET! Fuck er killar !..

Ja, annars har jag vart på donken och käkat där precis typ (asså idag). Det är typ det som hänt under tiden jag inte skrivit.. Så ja, nada i totalt.

Hope u didn't miss me too much.. but I'm back bitches! eller jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så mycket som möjligt.

Kisses! ♥

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback