ECLIPSE !♥


Min ääälskling och hans nya bil.. sääxig ;)♥


Edward och Bella.. skrattar (?)


My own personal sunshine :)


Jacob as always hooot! :p♥


Bella & Edward.. wtf gör edward? xD


och en till bild på min babe för han e så jävla het ofcourse ♥

Det var länge sen jag uppdaterade om twilight världen but here they are och spelar in ECLIPSE! ♥

Sorry för jag uppdatera inte så mycket idag över huvudtaget men liksom har gjort matteläxan och sen kolla jag på idol och så rullade det på.. det blev ingen tid för datan. Men skriver mer imorrn. Love u guys.


kommentarer
Postat av: Kimse

Vad händer i helgen? :D



kram

2009-09-11 @ 14:36:12
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback