MTV VIDEO MUSIC AWARD UPDATES!


NUUU HAR DET BÖRJAT !! :D

03.00 - FYFAN VILKA FINA ORD OM MICHAEL! <33 skit duktigt Madonna! :)
03.06 - Så sant Michael is a king.. RIP Michael Jackson <3
03.07 - OMG ÄÄÄLSKAR !! FYFAN kommer börja gråta.. Varför dog han! Nej,
ska inte gråta tror inte han vill att några av hans fans ska gråta just nu.
Men ärligt ingen ärligt iiingen är Michael det är han och bara han ! Fyfan asså
han är bäst!!
03.11 - JAAAAANET JACKSON!! OMG FETT COOLT :D
03.13 - Katty Perry !! Fett skön låt!
03.14 - Hahah Russell Brand!
03.16
- KENYE WEST!! :D
         - Var är ROB ?? :'(
03.17
- Beyonce!!
03.19
 - Yeah.. Rob is english ;) but where is he ?
03.20 - WTF ? Han är rolig och weird x)
03.22 - OMGAAAAAAD SHAKIRA OCH TAYLOR PRESENTERAR!!! OMFG!! :'O
03.23
- JAAA ! TAYLOR SWIFT VANN BEST FEMALE VIDEO!! :) GRATTIS!
03.24
- WTF ? KANYE WEST? neej stackars Taylor Swift!
03.26 - HAHAHHAHHA XD
         - KID CUDI!! :D
03.34
- Leighton och killen med svärdet x)
03.35PARAMORE!! <3
03.36
- Vafan Green Day vann best rock video :/ Grattis anyways!
03.37 - TAYLOR SWIFT UPPTRÄDER! på tunnelbannan (?) :p BIG LOVE!
03.42
- Paus för bloggerskan Camilla .. haha driver men ska hämta mer cola :p
03.48 - Dom ba sprang what ?? :o
         - Jaha Lady Gaga ska uppträda :p varför har hon så konstiga kläder hon
           sjunger låten där hon pratar svenska :p
03.51 - Hon ser helt galen ut när hon spelar piano
03.52 - Shit vad äckligt !! blod på ögonen och allt .. öh plus med den där galna looken :o
03.55 - Oj råkade nästan välta colan men hann ta upp den .. snabba reflexer u know ;)
03.56 - Hahhah jag älskar dom där puppet reklamen :p
04.01 - Sean Kingston!!
            
- Nelly & Kristin!! :D
04.02
- WISIN Y YANDEL! (aa)
04.03 - BRIIITNEY VANN BEST POP VIDEO! GRATTIS!! :D
04.04 - ADAAAM BRODY
hahah gillade han när jag var mindre & Megan Fox! :)
04.08
- Green day uppträder -.- gillar inte dom.
04.10 - OMG .. Nu är jag alldeles kall dom sa precis att efter pausen visar dom
           NM TRAILERN .. *startar darrar*,...*andas djupt*.
04.15 - PIITBULL!! :)
04.17
- OMG ROOOOOB u loook fabulouse baby!, TAAYLOR & KRIS! vilken
           konstig frisyr Kristen har :s hon ser ut som en kärring :/
            - NM TRAILERN!!
04.32
- Jag har glömt å kolla nu måste återhämta mig.. har vart lite upptagen med allt.
               NM OMFG! Jag har fått se Robert å han mår bra .. that's good honey! Jag kan redan
           nu säga att min reaktion var mycket mycket värre när den kom för första gången. 
           Men den här trailern hade jag redan sett så därför vare inte så omg ome... 
           Men i alla fall den var aweseome!
04.33 - GRATTIS T.I!! :D
04.34
- MUSE!!! Dom som gjorde låten som spelas i twilight ni vet vid baseball scenen.
04.47 - Jennifer Lopez!
04.48 - EMINEM!! BEST HIPHOP VIDEO! GRATTIS!
04.50
- KID CUDI!! :D
04.56
- EMINEM & TRACY MORGAN!! hahah
04.58 - Grattis Lady Gaga... VAFAN HAR HON PÅ SIG ? kan hon se ? :o
05.00 - Pink uppträder ..
05.11 - Andy Sandler hahaha x)
05.13 - BEYONCE VAANN! BEST VIDEO OF THE YEAR! :D
05.14
- Men vafan tar hon på sig den där GaGa ?? asså heelt galet ju!
05.15 - Fett söööt Taylor Swift!
05.22 - JAY-Z uppträder ! ;)
05.27
- Michael Jackson typ trailer!! OMG
05.30
- slut. God natt alla som följt med och läst allt live på min blogg och alla som såg VMA!


kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: JAG VET INTE! :o

dom kanske dyker upp och visar trailern sen? :D

2009-09-14 @ 03:47:03
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: Jenni

Sv: ja det var han, jag typ dog när jag såg honom, gud var snygg han var :D

2009-09-14 @ 04:06:31
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback