Sportsday

..Pics coming soon..
Som sagt hade vi sportsday idag .. idrottsdag för er som inte fattar vad det betyder. Vi fick hoppa längdhopp, höjdhopp, springa 60 m, kasta kula, kasta någon tennisboll (?) och på slutet tävla alla klasser tillsammans i en grej som jag inte kommer ihåg vad det heter men man har typ en jävla pinne och springer sen måste man ge den till den andra i laget och springa vidare och ge den till nästa osv.. Jag suger på förklara men typ så.

Min klass förlora på den där grejen med pinnen för en jävla kille i vår klass eller "alien" som vi kallar honom han kan fan inte springa för jag vet fan inte ... Men den där killen har seriöst problem !! Han e fett fuuul också han ser ut som en alien därför kallar vi honom så. Men han är så jääävla mobbad, ingen i min klass gillar han. Men tro inte han är inte den lilla mobbade typen, nej han är skiiit kaxig men feg på samma gång asså om man ska slå honom så säger han "neej, förlåt, förlåt.. slå mig inte.. :s" och är fett rädd. Men han har så fucking mycket luft ibland. Ni ska se hans kläder OMG!!! Asså 60 talet fan! hahah hallååå vi lever i 2009! Sen han vill bli scientific eller vafan det heter men ni vet som typ Dexter och vet ni vad han gjort på science (NO) ? Han har tagit sönder en termometer och efter fick han en ny och gissa vad som hände med den .. DEN EXPLODERA! för att han hade värmt den för länge. Sen har han tagit sönder skit många grejer. Jag frågar mig hur han ska bli scientific om han håller på sådär!! Men ja, han den där fula äckliga skit förstörde för oss i alla fall.


kommentarer
Postat av: gissi

haha! fick vänta typ i en fucking timme tills han skulle ge mej den där pinnen! xD

2009-09-09 @ 17:08:25
Postat av: frida

8D suger mest xD

aja whatever

vi är iaf bra förlorare :P

2009-09-09 @ 18:25:53
URL: http://stavafell.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjänar du pengar på din blogg ?

2009-09-09 @ 20:25:18
Postat av: Camilla

SV, Gissi : Hahhaha ja, han kom fan aldrig ! :p

Emma : Ja, fast det är inte så mycket jag tjänar.

2009-09-09 @ 20:40:41
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback