SRY! x_x


Men har vart helt fullt upp idag. Jag sökte prao platser i Farsta sen drog jaga hem. Åt snabbt sen drog jag till dansen sen har jag träffat kompisarna och sett på idol och ja.. Massa har hänt idag. Liksom ingen tid att blogga!!

Asså om jag hade internet på mobilen skulle jag säkert blogga men nu äre så att jag inte har det så ja, vad ska man göra I have also a life bakom bloggen.  Men jag ska försöka med att hålla bloggen uppdaterad.

Håller på kolla på Heroes nu..

Slänger in en bild sen VMA natten. Hahhah, hade så tråkigt innan allt börja så att jag minst tog 100 bilder ! ... I know u want to see them all but trust me u don't .. hahah xD

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback