The only thing that will stop you from fulfilling your dreams is you.



Morning !
Jag har nyss vaknat. Fyfan hade en hemsk mardröm. Det såg så jävla verkligt asså jag kunde inte vakna från drömmen det var skit läskigt och när drömmen handlar också om att aldrig mer vakna är det ännu hemskare.

Jag var typ utomlands, så skulle jag prova en fett fin tröja men jag hitta aldrig provhytten. Så jag ger linnet till min pappa och frågar honom vart jag kan prova den så sa han typ "att kanske provhytten var ute". Sen ser jag att provhytten är typ bakom mig. Så jag skriker till pappa att jag har hittat den men han hade redan gått. Sen hör jag några vakterna skrika  att en man (min pappa) har baxat linnet. WTF min pappa baxar inte! Så dom springer efter med pistol (!!) och jag springer efter eller jag kommer före dom (?) för jag är tydligen snabbare .. Men så stannar jag (?) och dom skjuter mig typ flera skott och jag börjar blöda överdrivet mycket.. hahah wtf? fast jag försöker typ stoppa det genom att sätta min hand där det blöder. Sen hör jag att dom skjöt min pappa och min lille bror var med också, dom skjöt honom också. Fast då ramlar jag ner i golvet eller typ lägger mig. Min pappa och tito ligger där döda med ögonen stängda jag kollar på dom och säger okej då, då måste jag nog också stänga ögonen och sen sova föralltid. Jag vågar inte och öppnar ögon jätte snabbt igen och sen övertygar jag mig själv att göra det. Så jag gör det och blundar hårt och sen hör jag bara vad som händer runt omkring mig .. När plötsligt någon börjar skrika "CAMILLAAA!" och jag vill öppna ögonen men det går inte. Då verkligen blir jag desperat vafan jag vill inte döö nuu. Jag vill se vem som ropar mitt namn. Asså fyfan vad hemskt det känns. Man ligger där och kan inte röra sig eller prata eller se.. Men man typ pratar i äns huvud eller typ svarar om någon skriker åt än "CAMILLAA!" och man typ svarar "ja?" fast man säger aldrig det man bara tänker det. Asså gud vad hemskt dröm. Jag vill verkligen inte dö sådär.

Okej, men nu pratar vi om något kul. För det där vara bara deprimerande. Men i alla fall idag åker syrran ner till Malmö igen. :'/  Aja, det var kul att hon kom upp i alla fall. Jag, mami, papi och tito ska nog gå kolla ett hus. För vi håller på leta för vi vill flytta och idag så ska vi kolla på en visning. Kulkul. Igentligen är det inget hus det är en etage. Jag gillar fasktist mer etages än hus. Ni som inte vet vad etage är, det är som en lägenhet med två våningar. Skit fint!! Den vi ska kolla ligger i Skarpnäck så ja, vi får se. :)

Hugs & Kisses! ♥ 


kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: Ja asså det kommer bli bäst :D

kommer sitta där och inte kunna slita blicken :D

och sen att trailern som dom visar där ska bli ännu längre en den man sett nu :o

åh vad jag längtar haha (a)

2009-09-13 @ 12:49:06
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: Jenni

Sv: Ja jag kommer inte kunna slita blicken om ens det börjar brinna eller nåt :D

ja, så blir det alltid :o

sen har jag typ absolut inget att göra heller, så kommer sitta och se trailern om och om igen haha :o

2009-09-13 @ 14:21:12
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback