17:11:00

Precis kommit hem från skolan alldeles blöt och frusen. Som ni sett redan har det snöat hela dagen. Men ska inte klaga jag gillar vintern ganska mycket faktist. Eller nu i början sen tröttnar jag och längtar tills våren då jag fyller år (a) Sen därefter längtar jag efter sommaren.

I skolan idag hade vi snöbollskrig med gubbängsskolan, ändå fast vi inte fick av lärarna. Men dom märkte inte förutom en lärare som blev träffad. Han blev inte glad ska jag säga. Men annars har dagen varit ganska så kallt och blött och jag längtade bara hem och mysa under en filt/täcke med en varm choklad.

Imorse tänkte jag börja typ på en diet genom att bara äta grönsaker. För att jag vill gå ner i vikt nu till resan i Chile det är ju sommar där och alla vill vara snygga inför stranden eller hur ? Har också börjat med att göra sit-ups (eller hur man skriver) och även armhövningar. Haha ska säga er att jag åt bara grönsaker på lunchen men nu när min bror kom hem så tog han med 4 kexchoklad för att det var typ rabbat och gissa om jag kunde motstå en kexchoklad ? hahah, nejnej. Haha gud va jag suger på det här me att gå ner i vikt.

Ska snart skriva om hur det ska bli med veckansblogg. Ciao.


kommentarer
Postat av: Gandhii

Du är väl litegrann för ung för att banta? Asså man förstår om du är överviktig.. Men ändå, kanske du borde fråga dina föräldrar? Eller någon slags läkare/sjuksyster?

2008-11-24 @ 17:40:06
Postat av: Camilla svarar:

Gandhii: Hahha, jo fast jag bantar inte direkt jag äter ju. Fast kanske inte lika mycket fett och kolhydrater. Om man säger så.

2008-11-24 @ 17:53:45
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback