090209 (igår)

Tjaa!
Vilken nice dag det var. Började 08.50 vi hade fem lektioner science (no), svenska, so, franska och choice (eget val).

Idag spelade vi upp pjäsen som  jag hade berättat i torsdag den som handlade när Gustav III dog i makeradbalen.  Eftersom jag inte kunde avslöja så mycket ska jag göra det nu. Det gick alldeles utmärkt. Bara att jag var lite nervös och snacka lite för snabbt då (a) Men några extra grejer vi la till var att vi gjorde den modern, när man skulle skjuta kungen så gjorde vi att kungen skulle slå tillbaka innan han blev skjuten men jag skulle komma fram och säga "stop,stop! såhär ska det inte vara nu spolar vi tillbaka" då låtsas vi att vi spolar tillbaka och då skjuter man kungen, Shakira var med (asså inte på riktigt) lixom vi sa "kolla Shakira står där borta!" och så springer jag och säger "ååh, SHAKIRA!" Ja, så pjäsen blev ganska kul.

Men det var ur kul! Men ja, det var min måndag. xoxo.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback